Some days...

... Är bara så satans tunga!
Jag känner mig nere och förvirrad.
Jag saknar att vara hemma med min lilla Elias som plötsligt har blivit stora Elias...
Insåg idag att om 2 och en halv månad så fyller han 2 år!
Förstår ni?! 2 år!

Det skrämmer mig att tiden bara försvinner iväg på det sättet, han har blivit så självständig och känner mig inte lika behövd längre :P
Även om jag är superstolt över hur fantastiskt duktig han är så blir jag ändå så ledsen... Min lille bebis har blivit en "stor" pojke <3

Det har börjat bli tomt om kvällarna när han har gått och lagt sig.
Speciellt idag när han ville gå och lägga sig redan kl. 18... Självmant!

Jag hade velat ha sällskap vissa dagar och vissa dagar, bara få lov att vara ifred.
Inga krav, inga skyldigheter utan bara casual.
När jag känner för det :)
Det hade vatt skönt just nu...

Nu ska jag kramas med min lilla doggie dog som snarkar bredvid mig.
Godnatt!

S....*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0