Missed me?

Ja precis som jag sa så visste jag att det skulle ta lång tid innan nästa inlägg :)

Jaha vad ska vi prata om idag?
Det är ju ett jäkla snack om det här med jordens undergång!
Enligt en gammal man i USA så ska jorden gå under på lördag, 21/5 vid 18-tiden på kvällen.
Samma man som förutspådde att jorden skulle gå under 1994...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13049579.ab



Men där ser vi ju att det var tydligen helt fel...
Fast ändå kan jag inte släppa det!

Visst, jag är inte troende kristen men samtidigt så har jag en viss tro till det s.k övernaturliga.
Jag vill liksom inte säga varken ja eller nej...

Men tillbaka till ämnet!
Jag måste erkänna att jag faktiskt blir lite nervös, fast att jag inte riktigt tror på det... Låter kanske knasigt...
Om vi säger att jorden SKULLE gå under, vad händer då?

Ja menar, vad händer med min älskade Elias?
Det är nog det som gör mig lite nervig på tanken om att något skulle hända en dag...
Nä, jorden får inte gå under riktigt än tycker jag, minst 100år!

Sen är det en annan nyhet som har virvlat omkring rätt mycket och som gör mig helt förkrossad!

http://www.expressen.se/1.2440741

Fyfan vad hemskt! Personalen får inte göra någonting heller!
Det är för jävligt!
Jag är absolut emot fri abort men jag tycker gränsen borde sänkas ordentligt!
Man får lov att göra abort till v.18
MEN med tillstånd från Socialstyrelsen får du göra abort ända till v. 22!

Elias föddes i v. 24...

Detta är helt sjukt! Bara v. 18 tycker jag är alldeles för mycket.
Det är då man gör sitt första ultraljud!
Jag kanske låter jättehemsk och det är ju kanske inte alla som märker av en graviditet i tidigt skedde men nej!
Jag kan inte vara för detta!
Det måste verkligen göras någonting och det är NU!

Jag tycker gränsen borde sättas mellan v.12-14
Usch! Fy fan vad det vrider sig i magen på mig!!!

Jag hade aldrig kunnat se det och inte göra någonting.
Man måste ju bli psykiskt sjuk efter att sett någonting sådant!
NÄ TACK!

KÄRA SOCIALSTYRELSEN! SÄTT ETT STOPP FÖR DETTA!

Ja nu fick jag kräka av mig lite men det behövdes, har ingen man här ikväll som jag kan babbla sår i öronen på...

Men vad tycker ni om allt detta? Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker!
Är jag för drastisk?

Nä nu måste jag ta ut hundarna för en kvälls-kiss!

Ha de, spade!

S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0