Guldkorn, remoulade och skinka

Ja! Herregud vad det är gott! Det är min nya "fetisch" :D
Alltså guldkornsbröd, remoulade och skinka! MUMMA!'

Det började med att jag inte hade någonting i kylskåpet, endast barnmat, sylt, bröd, remoulade och skinka...
Jaha, inget smör och skinkan behövdes ätas upp.
Så jag provade helt enkelt och var det äckligt fick jag äta fort MEN sen var det ju skitgott!
Nu är det min älskade frukost varje morgon :)
Ett stort glas o'boy får vi ju inte glömma!


Idag ska vi hem till mamma för att bada Benz (en av våra hanar) eftersom vi ska till danmark imorgon på hundutställning.
Eller ja, JAG ska dit mamma och Elias ska vara hemma och leka så jag ska iväg med två andra cavalieruppfödare :)

Ska bli riktigt härligt faktiskt, eftersom det bara är över dagen så ska det bli lite skönt att få egentid :)
Dessutom hade inte Elias uppskattat att behöva sitta och vänta hela dagen.
Han vill så gärna krypa runt och härja så då är det bättre han rastar sin lilla mormor :)

Nä nu måste vi packa, duscha och klä på oss :)

S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0