Summertime

Hej på er igen!
Har haft en väldigt lång paus från bloggandet, mycket eftersom det inte finns en app till Iphone!
Sitter nästan aldrig vid datorn längre, har dessutom aldrig tid känner jag.

Nu kommer dock mycket förändras! Elias börjar dagis på måndag och jag börjar skolan om två veckor.
Mitt hjärta går i sönder utav tanken att jag inte ska få vara hemma med Elias om dagarna längre... Jag klarar mig inte utan min lille kille som visserligen hipp som happ blivit STORA killen! Dock inte till växten!
Han är fortfarande pytteliten :P

Samtidigt som jag gråter av tanken på att augusti snart är här så är jag så himla excalterad(?) över att få börja skolan igen! Äntligen ska jag få hitta tillbaka till mig själv och få lägga några timmars fokus på Sofie!

Japp, blandade känslor får man ju säga men jag får hitta det positiva i det negativa helt enkelt.

Annars så har dom senaste månaderna faktiskt varit jättemysiga! Har lagt ner mycket tid på mitt hem och börjar känna att det är hemma och att jag verkligen börjar trivas.

Sen har vi varit iväg väldigt mycket också! Vi har varit på hundutställningar i Hässleholm, Vänersborg, Borås och Tvååker och det känns som att man börjar komma framåt med hunderiet nu igen också.
Härligt!

Igår kom vi också hem från en mini-semester på Öland! Det var vår lilla familj och en annan familj som vi umgås med ofta som åkte dit.
4 vuxna och tre barn.

Vi spenderade två dagar på Ölands djurpark och bodde på Möllstorps camping som låg ett stenkast därifrån.
Jag måste säga att det var jättemysigt!
Okej, andra dagen så regnade en hel del ocxh vi fick aldrig badat men allting fungerade jättebra och kändes som att man kom varandra mycket närmre! :)

Idag har Elias sjukgymnast varit här och tittat på honom och hon var MYCKET nöjd med hur det har gått med hans utveckling och kunde nästan säga till 100% att han inte kommer få några svårigheter gällande hans motorik.
Puh! Det var en stor lättnad!

Just det! Elias fick även ligga inne två dagar på sjukhus under midsommarhelgen då han fick en ordentlig luftrörsinfektion, så vi åkte in på akuten kl. halv 5 på morgonen.
Som tur var så fick han hjälp snabbt och tillfrisknade hyfsat snabbt.

Så de senaste månaderna har det hänt en hel del! Full rulle!

Oh! Ja just det! En sak till ju, vi har införskaffat oss vår första bil!
En fin mörkgrön Volvo V40 :D
Så skönt det är!

Nä nu måste jag fortsätta här hemma medan min älskade lille kille nannar.
Ska försöka ladda upp bilder från öland sen!

Hejdå mina trogna läsare!

S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0