Ibland ska jag bara vara tyst!

Vad tror ni hände igår?! Jo! Elias fick feber och blev jättehängig!
Bara för att jag skrev att han hade klarat sig så bra från att bli sjuk denna gången....

Varför håller jag inte bara klaffen ibland?!
Well, well... I morse var han lite piggare och än så länge ingen feber!
Men det skulle jag väl heller inte sagt för då får han väl pangfeber om en timme!

Dags att hoppa till dagens ämne!
Ni vet hur folk ofta gör narr av den typiske svenskan som har blivit mamma, gift osv...
Att hon bara förfaller och fortfarande går i sina gravid- och amningskläder...
Jag själv har faktiskt varit en av dom som har skämtat om det fast jag själv alltid har varit väldigt bekväm i mjukisar och inget smink.

MEN jag kan faktiskt förstå "dessa" kvinnor ibland!
Jag ÄLSKAR mina pregnancy-mjukisar! Dom är sååå sköna!
Ibland använder jag faktiskt mina amnings-bhs också, mjuka är dom!

Dom dagarna jag vaknar och känner att "Nä, idag orkar vi INGENTING...."
Då är det dom bästa plaggen som finns!
Får man näst intill aldrig ligga kvar i sängen hur länge man vill på morgonen utan att BEHÖVA stiga upp så får man fan ta mig dra på sig mamma-kläder lite då och då!

Idag är verkligen en sån dag, jag och Elias är förkylda, vi var upp tidigt, det är ruggit väder ute och vi är allmänt sega... Så idag blev det en mjuk amningsbh, vanliga mjukisbyxor och en tröja.
Elias fick på sig sin helbody med elefanter på som han fick av sin morfar.
Den är sååå fin! Många pluspoäng till min far!

Nu ska jag kolla efter doptips så att Elias kan få det häftigaste och mest ihågkomna dopet genom tiderna!

Btw! Jag behöver hjälp med bloggdesignen! Vet ni någon som är duktig och villig och hjälpa så let me know!

S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0