Hejsan hoppsan Karlsson!

Nu var det ett bra tag sen jag gjorde ett inlägg! I lördags var det dop för Elias så det har varit jättemycket att göra innan dess.

Men dopet blev i alla fall helt perfekt! Ska lägga upp bilder och så, så fort jag fått bilderna av mammi :)
Vi var runt 30 st gäster och det kändes som att alla hade jättetrevligt!
Jag kan sträcka på mig och hålla huvudet högt för JAG, MISS TUMMEN MITT I HAND när det kommer till planering och viss matlganing lyckades göra taco- och kycklingpajer till alla gäster, duka och göra fint i doplokalen, skriva ett tal som jag höll i kyrkan och få allting till att flyta på!

Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv! De som känner mig väl vet att jag alltid lyckas klydda till det ordentligt!
Men man förändras väl på alla sätt och vis när man blir förälder :)

Dock blev jag rätt lack när vissa gäster började tacka min mamma för allting! Ännu en gång tog folk för givet att jag inte hade gjort det själv MEN jag har många tillfällen att bevisa vad jag kan framöver ;)

Men ska såklart tillägga att jag fick mycket support av min mamma och syster! Dom guidade mig och assisterade mig i köket.
Min syster sydde även underklänningen till dopklänningen, det blev jättefint!
Sen så hade vi ju självklart en jättefin doptårta som mina kusiners mamma hade gjort, tack Susanne!

Oh ja! Det var full rulle med massa folk, mat, kakor och såklart presenter!
Det är rätt kul att Elias inte kan öppna det själv för då får jag göra det hihi :)

Nu skriker den lille herrn på mig, dags för mamma-bebis-time! :D



S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0