The amazing thing called love

Ja, visst är det fantastiskt! Hur kan man älska dessa små människor så mycket?
Under graviditeten gick man och tänkte på hur mycket man älskade honom och hur mycket man skulle älska honom när han kom ut.... Men shi fick jag! Herregud!
Jag trodde aldrig någonsin att denna sortens kärlek fanns!

Det gör nästan ont i hjärtat för att all kärlek får inte plats, den är oändlig!
När jag sitter med honom i knäet och tittar in i hans ögon så gråter jag, tårarna bara ramlar ner för kinderna...
Det är helt fantastiskt! Min älskade lille kille, mitt eget kött och blod, ALDRIG ska jag svika dig! ♥

Så nu har jag fått skriva av mig mina underbara känslor! :)
Idag har sjuksköterskor varit här ifrån neo och vägt Elias, han stannade på 2990g haha!
Vi ska till sjukhuset på måndag för att träffa ögonläkaren (alla prematura barn genomgår ögonundersökningar) och då sa dom på neo att vi förmodligen kan bli helt utskrivna! :D

Ingen hemsjukvård, ingenting! Bara att vi kommer dit någon gång ibland för uppföljning, annars blir det BVC, precis som alla andra bebisar, me so happy!

Nu ligger pelle-jönsen här bredvid mig och fäktar och håller på! Han är så söt :)
Förresten igår hade jag en riktigt underbar dag!
Hade tid hos frisören kl. 12, klädde på mig och bebis och vandrade dit.
En riktigt härlig promenad var det, dock lite stressigt eftersom jag aldrig vet hur man kommer i tid :)

När vi väl var där så kastade ju alla sig över lilleman men han sov så gott i sin liggdel.
Jag blev klippt, färgad, slingad och fick mina ögonbryn vidgjorda (är SÅ dålig på att göra sånt själv)

Jag kände mig helt fräsch och fin, man kan verkligen behöva en ordentlig styling efter så många månader på sjukhus.
Därefter när mamma väl kom hem så gick vi ut en lång runda med hundarna, det behövde dom - Dom var i extas! :)

Nä nu känns det som att jag bara pladdrar!
Talk to you later, alligator!


S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0