5 månader ♥

Igår var det 5 månader sen min älskade Elias kom till världen... Oj oj oj, vad tiden går fort!
Snutte har börjat med ersättning nu, vilket har gjort att han har fått ont i magen men vi fortsätter med magdropparna och hoppas det släpper snart!

Imorgon är det en stor dag, äntligen händer det grejer! Jag ser fram emot det så mycket!
Sen är det den 1 november som gäller, jippi jippi jippi! :D

Journalisten som intervjuade oss i måndags skickade artikeln till mig igår kväll, det var så fint skrivet!
Hon hittade verkligen ord på dom känslor jag försökte förmedla, blir så glad :)
Så nu längtar jag till att se oss i tidningen :)

Annars händer det väl inte mycket mer i vårt liv, jag njuter av att vara med min prins hela dagarna, ska bara försöka hitta saker att göra så att man inte sitter inne hela dagarna, blir lite drygt tillslut.

Men nästa vecka händer det en jäkla massa, ska till första besöket på BVC, återbesök på neo, sen ska snutte läggas in på onsdagen för sin ljumskbråcks-operation... Blä, vill inte! :(
Men det är ju för bebis bästa så...

Nä nu kallar bebis på mig igen, gotta go
See you around fellas!


S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0