Dåligt!

Det är faktiskt dålig stil av mig att inte uppdaterat bloggen på en vecka!

Jag vill åka iväg.... satt och kollade på Au-pair jobb i Skottland, Irland och England igår.
Det hade vatt så himla kul att göra nått sånt, vill verkligen iväg till ett annat land.
Fast till nästa vinter åker jag och kusinen till Australien, längtar så jag håller på att dö!

Men jag har världens största problem när jag ska vara borta, mina hundar!
Jag kommer ju vara borta minst 1 - 2 månader och det är ju mina små bebisar.
Kan inte vara ifrån dom så länge ju....
Hade faktiskt velat flytta till ett annat land. Men då hade det blivit att vaccinera hundarna och ta dom med mig :)


Idag är det skola igen, så himla skönt! Har saknat min klass :)
Vi har haft Camilla idag och INGENTING har blivit gjort utan alla har bara kollat på videoklipp med tvättbjörnar, desperate housewives och ensam mamma söker.

Och nu har vi letat efter mysiga julteman till mobilen :)

See you around!

S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0