ISCHLOOOO!

Jag pallar helt ärligt inte mer.... Jag är så trött på ALLTING!
Vill bara att åtminstonde något kan gå som jag vill....

Du förstår inte hur jag känner, menar eller vill...
Jag vill att du iaf ska ta dig tiden att prata med mig och höra hur jag känner och hur jag vill att de ska vara
Men det gör du inte utan du bara skjuter upp det hela tiden, vi har knappt någon tid kvar.
Kan du inte ta mig och detta på allvar i åtminstonde några minuter?
Jag vill krypa in i din famn och bara va... jag vill krama dig och känna din kropp så otroligt tätt in mot min.
Bara ta vara på den tid som finns....
Jag fäller tårar pga dig... något jag trodde jag inte skulle göra

So... There's the truth!

JAG BEHÖVER EN FAMN, EN KRAM... JAG BEHÖVER NÅGON BREDVID MIG INATT!!!


S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0