Inse.

Ibland blir man chockad, en liten sak som man aldrig kunde tro får en till att inse vissa saker.
Jag fick mig en rejäl tanke ställare igår, jag vill inte ha det så här.... jag vill inte det.

Jag vill inte springa runt i nått som ändå avslutas till juni
Jag vill inte få IG i dom ämnen jag vett att jag kan bättre bara för att jag inte orkar
Jag vill inte vara blind för egentliga problem längre

Jag vill ta tag i saker och ting! Jag ska ta ta i saker och ting!
För jag är helt enkelt missnöjd!

Jag är trött på det här "smådejtandet" som inte kommer någon vart, jag vill ha det riktiga.
Jag vill vara så kär och så lycklig jag var förra hösten/sensommaren.

Detta är svårt att förklara vad jag menar, klart alla vill ha the real deal eller iaf de flesta men... hm...
Jag vet vad jag själv vill iallafall...

Jag är jävligt glad att jag har världens bästa familj, finaste vännerna och mina älskade djur... ni är allt och lite till! ♥


Kommentarer
Postat av: catrine

Jag älskar dig Sofie, du är underbar! (L)

2008-05-11 @ 16:15:19
URL: http://catrineb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0