Right here

Alla undrar vart jag tagit vägen och varför jag inte har svarat i min telefon.
Jag har helt enkelt inte orkat, det har vatt lite mycket.
Det är absolut ingenting personligt mot någon utan orkar inte prata med alla just nu.

Har precis haft ett litet snack med världens bästa mentor, Lars.
Han har fått mig till att tänka till lite och han ska hjälpa mig att komma på rätt spår igen :)

Jag har lite problem med vad jag ska skriva men Nathali har tjatat på mig nu så detta är tillägnat helt och hållet till henne! :) Längtar faktiskt jättemycket till att hennes bebis ska studsa ut, är så nyfiken! :D
Nu sitter hon däremot och fjantar sig lite :P Hon är inte seriös för 5 öre :P

Sitter här i klassrummet och bara tråkar och lurade precis Nathali haha :D
När jag kommer hem så ska jag käka lite, rasta hundarna och sen ska jag iväg med mormors gamla balklänning för att få den omsydd är helt glad! :D
Sen förhoppningsvis så kommer han hem till mig sen :) Så sjukt att man kan sakna någon så mycket på bara några timmar, men det är såååå mysigt :)
It tickles!

Nä nu blidde det inte mer skrivande... Min fantasi tog slut :P
xoxo


Why can't I sleep at night without holding you tight


S....*

Kommentarer
Postat av: NathaliM

Du se till att uppdatera!Nu var de en hel vecka sen du skrev nått! Och de är inte första gången! Blir d inte seriöc med din blogg får jag se till att blogga för dig!

/<3

2008-12-08 @ 17:37:32
URL: http://nathalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0