Sommarens slut.

Nu har det redan susat förbi en heeeel sommar... Vad har jag gjort hela sommaren?
Kändes precis som igår som man gick på studentfest och hade avslutningsfika med klassen på Bo01.
Jag har vatt kär, blivit sårad och sårat.
Jobbat, festat och bara gått och latat mig
Badat, solat inte många gånger dock.
Har inte vatt allt för händelserik sommar eller jo... på nått sätt.
Har ju vatt på utställningar överallt, i stockholm t.ex, det är ju inte varje dag man är på en världsutställning och bor 4 pers och 4 hundar i en liten liten etta mitt på stureplan så det var ju en ganska speciell upplevelse :P

Som sagt på torsdag börjar skolan, på lördag tattuerar jag mig + marathon :P
 och helgen därefter blir det en liten tripp med mamma och lillebror, spännande! :)

Nä nu ska jag göra mig klar, ringa Tilda och kolla om vi skulle till stallet och sen ska jag leka med min Emelie.

Jag saknar min kisse, jag kan inte släppa det.
Drömde om henne i natt, miss you honey <3

S....*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0