Jubb

Här har man inte vatt på länge :P Har jobbat varje dag sen har helgerna spenderats mestadels i Arlöv men jag lovar att skärpa mig (Nathali)

På jobb går det faktiskt bra, jobbat tre veckor nu och trivs riktigt bra men tyvärr så skulle min chef och ena arbetskamrat iväg och jobba på en annan skola nu, så min chef fick en blomma av mig och Joakim :D
Hon blev jätteglad och jäkligt chockad, kommer sakna henn... Hon var en riktigt bra chef :)

Asså ibland hatar jag vädret! Första delen av sommaren var det knappt någon sol o.s.v men nu när man börjat jobba, jooo självklart ska du det vara suveränt väder när jag jobbar varje dag. Alla har ju blivit negerbruna! :(

Har träffat Nathali i veckan, blir alltid lika glad när man träffar henne... Hon förstår på ett speciellt sätt :)
Längtar faktiskt en hel del till skolan.... saknar helt många ifrån klassen, fast bara ifrån vår halva :P

Jag har blivit helt duktig känner jag, tatt mig upp till jobb halv 6 på morgonen, äter regelbundet, cyklar till jobb också, slutat röka (med vissa undantag), städat mitt rum haha... Det känns bra faktiskt... Har iallafall lärt mig att uppskatta helger mer, det är en sak som är säker :P


igår hade jag och mamma middagsbjudning för cavalierfolket, Elisabet, Madlen, Pia och Nettan.
Vi grillade och åt en massa gott! Hade så himla trevligt, inga sura miner utan precis som det ska vara :)
Att bara sitta och snacka, käka och skratta med dom kan göra en hel dag perfekt.
Det är alltid lika kul... Får bjuda hem tanterna fler gånger.

Nä nu måste jag verkligen gå och kissa, puss och krääääm!


S....*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0