Jobb :)

Har äntligen fått mig ett extrajobb på Online i lund :D
Ska gå sista dagen på utbildningen ikväll, sen är det bara att börja jobba på.
Igår gick det skitbra, tror faktiskt jag sålde mest, då blir man riktigt taggad! :D
Trivs jättebra med dom jag jobbar med också, skittrevliga och roliga.

Nu sitter jag i skolan och har marknadsföring fast vi gör inte så mycket som kanske märks :P
I eftermiddag blir det Engelska C hoppas det är så kul som det verkar.
Denna helgen ska det bli lugnt, även en liten utflykt med mamma och lillebror är inbokad på lördag, är jätteexalterad!
På tal om exalterad, N:et visade jättefina bildisar idag! :D

Well well, nu får mina kära klasskompisar nått att läsa... Det blev en liten diskusion om att ingen uppdaterar bloggen men nu har jag gjort min del åtminstonde :P

Kärlek till vår lilla cp-klass! :D ♥


S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0