Slem... Mmmm!

Som jag skrev sist så blev ju pelleplutten sjukis men det gick över rätt så fort han hade bara feber fram till helgen sen var det över, han har hostat, vatt lite snörvlig och en aning tröttare men annars har han klarat sig rätt så jättebra denna gången!

DÄREMOT har JAG blivit jättekass, jag har så ont i halsen av allt hostande och hela jag är fylld med snor och slem känns det som, blää!
Det var faktiskt ett bra tag sen jag var så här förkyld, har t.o.m fått använda nässpray och det är abslout inget jag gör frivilligt, tycker det är jätteobehagligt!

Well well, det är väl bättre nu än nästa vecka när det bara kommer vara dop-fixeri!
*Peppar, peppar, ta i trä!*

Idag blir det nog invigning av XXXL-Lutz, har faktiskt inte varit där än fast det bara är ett stenskott ifrån min kära mor... Det ska bli kul och förälska sig i möbler som man inte har råd med :D

Nä nu ska jag inte vara en pesimist, jag ska låta drömmarna flöda helt enkelt ;)
En dag kommer jag dit jag vill men Rom byggdes inte på en dag som min kärlek brukar säga :)

Förresten har ni några roliga tips till dop så får ni jättegärna komma med det, vill att det ska vara något alldeles extra! Ett dop som alla kommer ihåg!
Funderade på att kidnappa Sonja Aldén så hon kunde sjunga... En låt är ju väldigt speciell för mig och Elias
Men jag tror man kan få fängelse för det...?

Tjillevippen, nu ska jag snyta ut resten av min hjärna :D

S....*

Kommentarer
Postat av: Sofia "cry alot" Tunryd

Gudmor här !



Grät lite igen....'surprice'

du är fantastiskt duktig på att skriva, sätter sig verkligen i alla nerv och känslotråd jag har in mah body. Elias är den finaste rumpetouchen jag vet. kanske ska starta en blogg "Gah-Mah faijas blogg" och skriva bara om hur fantastiskt det är att jag har fått in ett sådant litet mirakel i mitt liv. se nu till att bli friska så vi kan ha ett spektakulärt dop. OMG vattenfastmaskara o en näsduk i bhn. ÄLKSKAR ER MINA SMÅ PLUTTAR!

2011-01-31 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0