Dags igen

Jaha... Då var det dags igen! Nu är Elias sjuk... Chokerande eller hur?! Snor, slem, host och nys! För att inte glömma vår härliga vän, febern! Japp det börjar bli rätt tröttsamt att sitta uppe halva natten för att trösta ett oroligt barn ( inte för att jag inte vill finnas där för mitt barn ) Man börjar bli rätt trött på att inte kunna somna för att jag är rädd för att han ska sluta andas. Att vakna hysteriskt mitt i natten för att kontrollera att han faktiskt fortfarande gör det. Senast han var sjuk var i början på månaden och tog rätt lång tid innan han ville börja äta igen. Det är också ett sånt stort problem när han är sjuk... Han äter ju inte! Han är ju redan underviktig som det är.... Suck, snälla vår och sommar, KOM HIT!!! Bara han är frisk till sitt dop! Annars dör jag lite inombords! Nä nu gnäller han inte längre och verkar ha somnat om så då får jag väl också passa på medan alvedonen verkar. Dessutom ligger jag med honom i soffan för att kunna ha honom nära och i sovrummet ligger där två grisar och sover som man inte vill väcka. Ett svin och en kulting, mohaha! Godnatt åter igen eller godmorgon lär det väl bli för er som läser det! Hoj! S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0