Two front teeth!

Vet ni vad jag såg i lilla pelleplutts mun imorse?!
Jo två tänder! Kände efter med fingret och visst var det vasst! :D

Jag blev så glad men samtidigt lite sorgsen... Min bebis börjar bli stor fast han är så liten (i växten).
Dagar, veckor och månader springer bara förbi.
Snart kommer åren som man ska börja räkna.

Mitt älskade lilla barn....

Ja nu blev detta till ett litet moment! Men det ska bli jättekul och få se hans små tänder och få se honom kunna pröva nya saker att äta och tugga på, härligt! :D

Har någon annan i "samma ålder" (alltså räknat från augusti) börjat få tänder? :)


Idag har jag vatt hos mamma större delen av dagen, vi planerar dop och fixar!
Nu ikväll hade vi tänkt äta ihopa och kolla på melodifestivalen, jag, mamma, Elias, min syster och systerson.
Hade inte kunnat spendera kvällen bättre :)

Nu ska jag börja kladda på mitt doptal!

See y'all later!

S....*

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Sofie! Vi har pratat lite på familjeliv innan. Jag bor med i Limhamn med mina tvillingpojkar. Måste säga att det är jättekul att följa din blogg och utvecklingen av din söta pojke! Och det där med tänder. Mina killar föddes i april (skulle kommit i juni) men ingen av dom har fått tänder än. Dock så ser man att det är på väg nu. Man ser små riskorn så det är nog bara en tidsfråga innan dom tittar fram :) Ta hand om er! Kram

2011-02-05 @ 21:17:58
URL: http://lamana.blogg.se/
Postat av: Emma

Min son född 26 augusti, har faktiskt sex st tänder :) Han fick två när han var ca 4månader också för tre dagar sen ploppade det upp fyra nya :D Här går det undan! Som du skriver är det helt sanslöst hur snabbt det går, men för oss kommer de alltid vara våra små bebisar, vare sig de vill eller ej ;)

2011-03-04 @ 09:32:36
URL: http://memsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0