Like a tape

Ett, tu, tre så bara gråter jag i kvällsmörkret!
Jag kan inte hindra alla tårar och ångestkänslor som bara väller fram...
Min hjärna kan inte få kontakt med min kropp fast jag egentligen bara vill springa in och se att han fortfarande andas.
Ja... Jag är sååå rädd att förlora honom! Jag har fortfarande samma ångest och panik över att hitta honom livlös i sin säng!
Jag vet att detta kanske är aningen skrämmande för vissa av er att läsa men samtidigt så vet jag att det finns många av er där ute som förstår precis vad jag pratar om.
Inte bara ni neonatalföräldrar men ni förstår nog den exakta känslan som jag försöker beskriva.

Dessutom så har jag försökt bearbeta allting efter 1 1/2 år och inser även hur illa ute jag själv var.
Det är också en oerhört läskig tanke!
Jag förstod aldrig då, hur sjuk JAG egentligen var... Min kropp var på en hårfin gräns av att helt lägga av.
Som läkarna sa till mig när jag kom in... "Det var redan försent igår..."

Jag och Elias hade verkligen en ängel som såg ner på oss!
Jag önskar alltid att samma ängel vakar över alla er andra som har fått en tuff start i livet.
Det finns även dom barn som blir till änglarna istället... Har sett den sidan också, tyvärr!
Dock gav det mig en mycket mer realistisk syn på livet....

Nu blev detta ett väldigt sorgligt inlägg men jag fångades av ångesten och var bara tvungen att ventilera.

Puss och kram på alla vackra barn där ute i världen, kom ihåg att ni är det vackraste vi föräldrar har skapat och det mest värdefulla vi någonsin kommer att få ha.


S....*


Kommentarer
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Kram! Men bloggen är extra skön att ha så man kan skriva av sig i såna lägen. :)

2011-12-21 @ 19:19:41
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: Kusin Sofia

Fantastiskt inlägg gumman!!!! Blev så ledsen, för senast igår tänkte jag på hur jobbigt det va att vara så rädd över att förlora honom, min gudson, min sötaste prins! Ett underbarn. Älskar er!

2011-12-21 @ 21:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0