Helgmys!

Nu har ännu en helg försvunnit iväg... Ibland går det för fort!
I fredags så var det lite fest och fick lära känna nya trevliga människor :)
Hade faktiskt jättekul fast alla var svintrötta och det blev inte så himla länge, men det är skönt att komma ut bland lite folk. Blir ju inte jätteofta nu när man är gravid :P

Sen igår så skulle det bli stan hyfsat tidigt men eftersom jag bara fjantade runt och skulle löjla mig hela förmiddagen så var inte vi i stan förrän klockan hade blivit tre.
Men då träffade vi Fia och tog en runda inne på Fridays :)

Därefter blev det myspys för hela slanten, lagade god mat, mös framför en film och bara njöööt :)
Nu idag så ska jag iväg och handla en födelsedags/inflyttningspresen till min kära vän Tilda som fyller 20 år idag! :)

Grattis hjärtat! <3

Det blir även kalas hos henne kl. 15 :)
Nä nu måste jag få i mig lite frukost, jag och mini börjar bli hungriga ;D
Förresten så har han börjat sparka jättemycket nu och man har börjat känna det utifrån, självklart aldrig när någon annan ska känna men Mattias lyckades känna det en gång! :)

Nu blir det flingor, mums!
-
   

 V. 19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0