Trötthet!

Gud, i början av min graviditet så var jag JÄTTETRÖTT hela tiden men sen försvann det tillsammans med illamåendet och jag började bli bättre men nu har det kommit tillbaka igen.

Igår sov jag till kl. 14 fast jag hade lagt mig runt tolv tiden på kvällen men jag ville sova mer, jag hade kunnat sova ett helt dygn kändes det som! Jag fick verkligen släpa mig upp ur sängen!

Så nu har vi satt igång med extra vitaminer och mineraler. Har haft jättesvårt för att få i mig mat också så har ingen ordentlig energi i kroppen heller.

Igår var Pontus här och vi glodde på tv, pratade lite och myste framför dåliga program.
Dock var han inte här så länge, båda var trötta och han skulle upp tidigt imorgon men det var mysigt iaf.

Just nu händer absolut ingenting, sitter här och lyssnar på arbetet ute i hallen och tvättstugan... Vi ska nämligen renovera där och i badrummet så nu är allting lite kaos här hemma.

Men i helgen, då jävlar sätter utställningarna igång igen! Ska åka till göteborg med Lena och ställa på My Dog 2010! Det ska bli superkul! :) Har aldrig vatt på den utställningen förr så det ska bli mycket intressant :)

Mamma får stanna hemma och passa Bella då hon ska ha valpar nästa vecka, vill inte prata om det för mycket för då känns det som att man ger det otur på nått sätt, vi får hoppas att allt går bra denna gången helt enkelt!

Nä nu ska jag försöka hitta någonting och underhålla mig med, ha en fortsatt trevlig dag!

S....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0