Nyår

Jaha, då var det ett nytt år... Känns så konstigt, allting har gått så fruktansvärt fort och så mycket har ändrats.
Fick ett litet akut ultraljud igår då jag blev nervös att allt inte var som det skulle, men allt såg bra ut hittills!

Men jag blev tillbakaflyttad till v. 11 :(
Så nu är det ännu längre tid tills min bebbe kommer!

Men min mage putar mer och mer och det är sååååå mysigt!

Herregud vilken upplevelse att se första bilden på bebisen, jag kämpade för att inte ligga och stortjuta!
Det var helt otroligt! :D

I love my little baby! ♥

Nä nu ska jag krama min mamma och berätta hur mycket jag älskar henne och hur underbar hon är! :)
God fortsättning allesammans


S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0