Helgens slut

Så, nu var det söndag igen! Veckorna går fan ta mig riktigt fort!
Idag går jag in i v. 17 och nu är det bara tre veckor kvar tills halva tiden gått, det går faktiskt snabbt :)

I fredags åkte jag till min Nathali, hon hade fått så himla fint i sin lägenhet! Nathali hade lovat hennes vän Jonna att vi skulle passa hennes Liaam så vi tog med båda pojkarna på en riktigt uppfriskande promenad :D

Sen när Liaam åkte hem till sin lilla mamma igen och Lucas hade gått och lagt sig så tog vi fram våra händiga sidor och började byta ut hennes kökslucke-handtag, duktiga vi är :)

Jag kom inte hem förrän sent i lördags så det blev en myskväll med hundarna framför tvn, usch vad jag saknar dom när jag är borta... Även om det bara är för en natt :)

Nu var det längesen jag la upp en bild på magen men det händer inte så mycket nu faktiskt... Kroppen förbereder sig på annat sätt :) Men jag lovar att jag ska lägga upp en snart! :)

Nää det var allt för denna gång, nu ska jag fortsätta titta på Family Guy, Stewie är så jäkla härlig! :D

xoxo

S....*
-
-
-

Tants älsklingsgosse som är så duktig och borstar sina tänder :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0