Update

Idag har min älskade lille kille redan blivit en vecka gammal, det har gått fort!
Men det är jag glad över, då betyder det att han kommer till mamsen fortare!

Nu har åtminstone jag blivit utskriven från sjukhuset och har spenderat två nätter hemma.
Har åkt till Lund och varit på sjukhuset hos honom hela dagarna, det skär i hjärtat när man väl måste åka hem.
Jag var tvungen att bo hemma dessa nätterna pga att dom inte hade plats på Ronald Mcdonald-hemmet som ligger på sjukhusområdet men idag kom det glada beskedet att jag får flytta in där imorgon eftermiddag.
Då kommer jag bo i en lägenhet som ligger precis bredvid neontalavdelningen (Där Elias ligger) så det kommer bli precis som när jag låg inlagd.

Då kan jag gå dit när jag vill och vara nääära!

Allting har än så länge gått bra med min älskade gosse, han vägdes i förrgår och då vägde han 540g sen mätte dom honom igår och han är 27,4 ståtliga cm!
En sköterska hade även varit så snäll och tagit hans fotavtryck till mig, jag blev superlycklig!

Men idag har det varit en bra dag, jag har fått pussa och snusa på honom. Pratat med doktorn och än så länge är allting bra!
Mycket mer har jag väl inte att säga om oss för tillfället utan vi fortsätter att ta en dag i taget och är hoppfulla!
-
-
-


1 vecka gammal ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0