Sitter på jobb

Torsdag morgon och här sitter man på jobb... Längesedan jag skrev blogg märker jag, har inte haft så mycket att skriva om, eller jo det har jag visserligen! Men inte sådant som jag vill dela med mig av till hela världen.

Speciellt när man fått reda på vem som läser ens blogg haha :P
Mycket händer runt omkring mig just nu kan man väll säga.
Många dörrar har stängts i ansiktet på mig men det har även öppnats en del...
En av dom är mycket intressant faktiskt och något som hade förändrat mitt liv ganska så radikalt!

Men självklart så står det mellan den och en annan...
Vill göra båda men det kan jag självklart inte!

Vi får se vad man får för svar idag....

Min lilla bebis-Bella mår bra nu igen iaf förutom att hon är klängigare än någonsin, men det förstår jag, det får hon lov att vara.
Har även fått ett godkänt på Babys hjärta och knä, mycket positivt!


Jaha, på fredag drar malmöfestivalen igång igen, herregud vad ett år går fort!
På ett sätt känns det som att man har förändrats otroligt mycket men sen samtidigt så står man på samma ställe eller ja... Likadant!

Usch nä!
Förändring, pleeease!

På fredag blir det iaf vindrickande med kära Catrine, har inte sett henne sen studenten, saknat henne! :)
Nää nu måste jag fortsätta.

Ha de gott, allt folk!

xoxo

S....


Kommentarer
Postat av: NathaliM

Har inte läst ditt inlägg än men det verkar ju inte som att du har allt för mycket att göra på ditt jobb eftersom att du skriver värsta långa inlägget haha. Inte ofta det händer! miss u korven!

2009-08-25 @ 13:28:35
URL: http://nathalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0