Mot Sherwoodskogen! (a.k.a Stockholm)

Nu sitter jag och min pärla på väg till Estocolmo för en helt fantastisk kväll!
Det ska bli Ung Mamma-gala och utgång i den stora staden :)

Det är så himla skönt att få komma iväg med bara Nathali! Vi har alltid hängt i hop sen i tvåan på gymnasiet och funnits där för varandra under bådas svåra perioder.
Vi är verkligen likasinnade fast vi ändå är så olika.
Men det som tyvärr är jobbigt är att vi bor så långt ifrån varandra.

Hon i trelleborg och jag i malmö...
Visst det tar en halvtimme/ 20 minuter att köra emellan men man ska ha den körtiden också.
Den ska man hitta bland allt vardags-tjohej! Skola, jobb, dagis, middagar... Ja allt!

Jag tar verkligen vara på de gånger vi får ha en dag/kväll och ännu mer när det är en helg!
Att ha sin bästa vän så långt bort är f*n inte kul!
Jag är i alla fall glad att vi kan prata med varandra, alltid!
Även om det har gått två veckor utan ett enda sms eller samtal mellan varandra.
Fast jag antar att det är så när det är en RIKTIG vän man har.

Well, well... Enough med känslosnack nu! :P

Nu har vi ca. 2 timmar kvar tills vi är framme och jag har inte hunnit bli jätte-exalterad än.
Är fortfarande lite nervös att någonting ska gå fel eller att Elias ska bli sjuk igen nu när jag är borta.

Jag vill ju så gärna att detta ska bli en sån fantastisk kväll och att jag ska få ha riktigt roligt när jag väl är barnledig! :)

Men som sagt det blir vad man gör det till och jag brukar alltid ha otroligt roligt med min Natti :)

Nu ska jag försöka tagga mig själv lite, så jag kommer i stämning! :)
Talk to you later, lägger upp en bild sen på våra outfits! :)

S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0