Don't take anything for granted

Jag är så djupt tacksam över att mina nära och kära har sin hälsa i behåll...
Det gör så ont i mig att höra när någon är svårt sjuk eller har gått bort.
Speciellt när det händer alldeles för tidigt, min mage vrider sig.

Såklart är det hemskt att behöva se vem som helst sjuk eller döende men har människan i fråga fått leva sitt liv och har fått njuta så är det enligt min egen åsikt, lättare att acceptera.

Jag tycker det är fruktansvärt att inte få leva ut sina drömmar, se saker man alltid har velat se, göra saker man alltid velat gjort.

Samtidigt som jag själv känner att saker och ting sker för en anledning här i livet så är det fortfarande så orättvist för visa människor ibland.
Inte bara för de som är sjuka eller går bort utan för de anhöriga som kanske inte fick sagt allt de ville ha sagt och inte få ha den som betyder så mycket hos sig längre.

Vi måste verkligen börja ta vara på våra dagar!
Tänk på dom eller den som betyder allra mest för dig i hela världen... Gå fram och ge dom en kram, berätta vad dom betyder, skicka iväg ett sms, ring upp dom.

Man kan aldrig skämma bort någon med omtanke och kärlek.
Det går inte!

Jag är så tacksam att jag har min Elias hos mig, min familj, mina vänner, kärlek och x-tra barn ♥



S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0