Wonderful Sunday

Underbar natt får jag väl säga! Fick sova från kl. 1 - kl. 7.30 imorse :D
Gick upp gjorde en flaska till Fisen sen somnade han om igen och vi steg upp kl. 10!

Så många timmars sammanhängade sömn var det längesedan man fick, Elias brukar vara väldigt lätt på kvällar och nätter men dom senaste veckorna har han varit lite strulig.
Vet inte om det har varit tänderna eller hans hosta som har stört honom men men... Kunde haft det värre :)

Idag ska vi inte göra ett piss, bara ta det lugnt!
Eller jo jag ska plocka ut lite bilder på Elias till dopet och sen måste jag skriva en text som jag ska läsa i kyrkan...
Tycker det är så svårt att få ner känslor på ett papper på beställning men jag får kolla runt på bloggen bland mina inlägg och se om jag kan finna lite inspiration.

Har tvn igång nu och ser att det är "Livet på BB" på 5an och när jag ser alla dessa mammor i fulla värkar och deras process fram till att deras mirakel möter livets ljus så kan jag inte mer än att längta ihjäl mig till nästa barn!

När jag väntade Elias så var kejsarsnitt det sista jag ville ha! Jag vill föda naturligt dock med epidural och lustgas, annars är man ju galen :P (No offense!!!)
Jag kan fortfarande vara så himla arg för att det inte alls blev som jag ville! Bara få hålla sitt barn direkt efter födseln... Fan!

Jag lovar att nästa barn (som jag hoppas på att få) kommer typ ligga felvänt så att det inte kommer ut naturligt så dom måste göra kejsarsnitt igen... Men jag lovar! Jag tänker försöka tills jag får som jag vill!

Haha! Vad tjurig jag lät precis, som ett litet barn eller en fjantig tonåring men jag vill så gärna :P
Det kommer dock dröja ett tag innan nästa barn ens planeras, tänkte göra "rätt" nästa gång haha

Usch vad detta blev ett knepigt inlägg, skyller det på söndagsförvirring... Hm.. Ja det lät bra!
Söndagsförvirring!

Nä nu måste jag röja undan lite innan Elias vaknar igen!

S....*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0