Projekt!

Äntligen har jag tagit tag i mitt körkort ännu en gång och det ger riktiga framsteg, har pluggat mycket hemma och fått ihop en och annan körlektion.
Idag är det dags för ännu en och Elias ska vara med Denise under tiden.
Är det inte fantastiskt att ha en vän som är flygvärdinna?
Hon jobbar inte varje dag och kan vara ledig mitt i veckan, så hon kan umgås med oss :)
Jag är lycklig att ha så fantastiska människor runt omkring mig som ställer upp när jag behöver det!
Sist så passa min bror Elias och även det gick galant :)

I alla fall! Körkortet verkar vara på god väg och jag har bokat teoriprov och uppkörning :D
Men datumet kommer jag inte avslöja för då behöver jag inte erkänna om jag misslyckas haha ;)
Keep your fingers crossed!

Till en helt annan sak... Ni som har barn runt 6 månaders ålder, hur går det för era barn när det kommer till sittande och krypning?
Elias kan sitta med stöd men släpper man så faller han till sidan som en kägla haha!
Han har inte över huvud taget en tanke på att försöka ta emot fallet, det ser för j*vla roligt ut asså!

Men så undrar jag hur det går för er? Jag ser vissa som redan kan sitta och verkar jättelångt fram....
Let me know mommies!

Nä nu måste jag och Pelleplutt bli klara så vi kan möta upp Auntie D och Gah Maaeh Fija (Godmother) så vi kan luncha lite grann, miss them mucho!

Talk to you later alligator!

S....*

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej Sofie!

Kevin blir ju snart 6mån och han kan sitta själv ganska långa perioder, men är det för mycket rörelse runt om honom så han måste titta överallt blir han en aning ostabil. Krypandet ligger långt lång långt ifrån oss. Han hatar att ligga på magen så han får inte speciellt den träningen som han behöver. Men han älskar att stå och springa med sin gåstol. Men som sagt allt kommer med tiden. Elias kanske går istället för kryper :) Det är så jag tror om min lilla Kevin. Men dom små liven gör som dom vill, ett tu tre en dag när du minst anar det så kanske han kryper :)

2011-02-02 @ 14:03:57
URL: http://nonniis.blogg.se/
Postat av: Sofie

hej på er :) jag tycker de e så roligt p intressant o läsa din blogg för o se hur Elias utvecklar sig o hur allt går. Men till din fråga, Theodore e 6 månader på torsdag o han kan nästan sitta själv men trillar dock ibland oxå som e kägla haha! Men de e sånt som kommer med tiden :) kram på er :)

2011-02-02 @ 22:23:44
URL: http://mamisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0