Lovly day

Idag har jag fått sova ordentligt! Skönt!
Min son var så snäll att han somnade om till kl. 9. 30 :)

Igår hade jag ju som sagt körlektion och det gick faktiskt riktigt bra!
Sen träffade jag upp min man på hans jobb och därefter mötte vi min syster på svågertorp.
Vi handlade tyg till underklänningen till dopklänningen, tapet till min hall och lite färg :)

När jag och mannen kom hem sen så satte vi upp hatthylla och tapetserade, det blev så himla fint!
Gav verkligen ett sånt lyft! Me so happy!

Det är väl tur att M är så händig och duktig, jag är lyckligt lottad!
Så mycket tid och arbete han har lagt ner för att min hall ska bli fin, han ska få sig en stor överraskning sen när vi fått ordning på allt, det är han värd 10 gånger om!

Nu är jag nyfiken på vem det är som prenumererar på min blogg vi bloglovin!
Jag trodde faktiskt inte det var så många som läste men blev positivt överraskad! :D
Så kan jag inte få en liten hint i alla fall och få veta vad ni vill veta?

Jag är en rätt öppen person och har inte svårt för att berätta om mitt liv (till en viss gräns då)
Så fråga på!

Vill verkligen komma igång ordentligt med bloggandet, det har blivit jättekul igen :)

Nu måste jag röja undan lite och ringa till min pappa ang. en del saker till dopet :)

Hörs sen!
Puss och kräm

S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0