Djävularnas återkomst! Bam, pam, paaaam

Dom smyger sig på oss när vi minst anar det.
Attackerar oss från ingenstans och lämnar oss åt vårt öde!
Barnen är deras största offer och efteråt går dom via barnen för att attackera oss vuxna!
Ungarna blir deras budbärare!

Dom förvandlar oss till slemmiga och sega zombies som inte orkar lämna sängen!
Vi använder alla vapen vi kan komma åt men ändå är det ALLTID någon sate som klarar sig och fortsätter föröka sig!

Precis! Det är ju bacillerna jag pratar om!
Förkylningar, feber, hosta, snor och slem!
Hur vi än försöker så lyckas vi aldrig komma ifrån det...

Elias ligger helt utslagen i min säng.
Han har vaknat ungefär varannan timme och varit jätteorolig i en sorts dvala mellan att vara vaken och sova.
Han brukar egentligen aldrig få sova i min säng men när han är så här krasslig så är det lättare att han får somna hos mig.
Snart ska jag lägga över honom i sin egen säng... Annars lär jag inte få sova en sekund!
Kan verkligen inte sova med barn i sängen, jag blir galen!
Visst kan det vara mysigt men nä...
Jag kan helt enkelt inte få ro med ett par fötter i ryggen eller i huvudet.
Visserligen så delade vi säng de första månaderna efter att han fick komma hem men då låg han också stilla och bara gosade :)

Nä vi får väl googla huskurer och lägga ihop alla till en dunderlibrak-medicin! :)

Goodnight everybody, allihopa!
Peace out, scout!


S....*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0