Våra barn, våra älskade barn

Jag tittar ner på honom, där han ligger och sover så sött... Vad skulle jag gjort utan mitt lilla mirakel? Vad skulle jag gjort om du försvann från mig?
Hemska tanke som smyger fram i vardagen... Jag andas inte utan dig, mitt hjärta slår inte utan dig... Jag lever inte utan dig! Min älskade son, mitt allt, min värld!


Jag sörjer med alla dom föräldrar som fått se sina barn få sina vingar alldeles för tidigt.
Jag kan inte känna er smärta men bara tanken på att förlora sitt barn gör så fruktansvärt ont!
Jag förstår inte hur ni klarar det, jag sänder styrka!

Usch, blir så illa till mods... Men...

Vila i frid små änglar, en högre makt har en annan plan för er ♥


S....*

Kommentarer
Postat av: malin o tuva

Hej =)



Såg er på förstasidan i tidningen idag =) hihi.. Kram Malin o tuva

2010-09-22 @ 18:14:59
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0