It pisses me off!

Är man verkligen skyldig att ge en person hur många chanser som helst?
Måste man själv behöva ändra om sitt liv bara för att det är deras s.k "rätt" ?
Ska man behöva se den man älskar mest i världen bli sårad pga av någons brist på intresse och förstånd?

Jag tycker inte detta är rättvist... Nej, det tycker jag inte!

Borde det inte finnas någon regel eller lag som skyddar mitt älskade mirakel från att bli sårad?

Man borde inte få fler chanser när man redan har sumpat alla dom man redan fått!


S....*

Kommentarer
Postat av: hanna

jag håller med dig sofie.det är hemskt att det kan gå till som det i många fall gör. jag önskade också att det fanns någon lagstiftning på hur man f år lov att såra ett barn eller ej liksom.det är sjukt att dom små liven ska få gå i genom så mycket redan när dom är så små.men jag hoppas allting löser sig för dig. jag vet hur det känns.finns här om du vill skriva av dig eller så. för som sagt. jag går i genom samma skit :( kram

2010-09-29 @ 08:16:31
Postat av: Anonym

man kanske ska tänka på hur man själv beter sig också

2010-09-29 @ 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0