Bättre än så här blir det nog inte...

Bloggen kommer nog inte uppdateras oftare än det här, är ledsen men så är det.¨

Igår flyttade jag in i min och Elias lägenhet! :D
Nu bor vi i limhamn och vi stormtrivs verkligen!
Fyfan vilket slit det är att flytta upp på tredje våningen utan hiss... Har FRUKTANSVÄRD träningsvärk i mina vader, orkar inte gå... Dessutom orkar jag inte stå heller för jag har så ont i fötterna, satt inte på hela dagen!

Vi fick i ordning rätt mycket igår, det är bara kläder och småplock som ska packas upp men det gör jag verkligen en annan dag.

Vill säga, SUPERSTORT TACK TILL MIN FAMILJ SOM HJÄLPTE MIG ATT FLYTTA OCH STÄDA, LOVE YOU LONG TIME!
Fan utan dom hade jag fortfarande inte gått och lagt mig, är så lyckligt lottad att ha en sådan fin familj :)

Ska ta bilder och lägga upp när här börjar komma i ordning :)

Idag ska mamma och jag till IKEA för att handla lite småsaker som jag behöver och sen ska vi hämta hit mina hundar. Saknade dom något enormt idag när jag vaknade.

Elias verkar också trivas, han tycker nog inte allt för illa om stället (ha-ha) för han har varit så snäll och go sååå...
Visserligen är han det i princip varje dag (Lucky me!)

Nä nu har mamma slutat jobb så nu kommer hon nog snart! Ska ta mig en pizzaslice på IKEA! Eller två kanske? :O

Gotta get the baby dressed!

See you later alligator!

S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0