Barnmorskan

Igår var vi på första besöket hos barnmorskan och det gick jättebra, mina värden var bra, det enda som inte var så bra var min viktminskning men får se till att äta upp mig ordentligt nu :)

Efteråt så gick vi hem och mös ner oss i sängen sen blev det att vi sov i tre timmar, jätteskönt! :D
När han väl gick hem så satte jag mig ner och pillade lite med Bella, hon ska ju valpa vilken dag som helst här så är mycket excited! :D

Sent på kvällen fick jag ett sms av min Nathali, hon saknade mig såååå mycket haha (egen tolkning) :P Så hon kom och hämta mig sen körde vi hem till henne och snackade skit, Lucas ville absolut inte sova så jag försökte busa den sista energin ut ur honom men någon effekt gjorde det nog för efter ett tag gav han sig och somnade :)

Alltid lika mysigt att vara med Nathali, även om vi egentligen kan vara väldigt olika så är vi mer lika än vad man kan tro... Men hon förstår mig på ett speciellt sätt :) Love you Nattis! ♥
Ska flytta in i hennes garderob med alla guldpengar hahaha (internt)

Nä, nu kommer snart min älskade kusin och underhåller mig så ska ta mig nått och äta.

Take care!

S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0