Tisdag

Nu har jag vatt dålig på att uppdatera igen! Fy Sofie!
Idag har jag vatt och ätit frukost hemma hos bebbens farmor, jättetrevligt!
Det var jättelängesen vi sågs så vi såg till att catcha up :)

Sen åkte jag hem igen och min lilla mamma har vatt sjuk eller är fortfarande så jag satte mig ner och pratade lite med henne, kändes skönt att slippa komma hem till ett tomt hus... Eller visserligen är vårt hus fullt med alla hundar men någon man kan föra en konversation med.

Jag älskar verkligen våra hundar! Många blir chockade när jag berättar att vi faktiskt har fem (sex inkl. valpen) stycken och undrar hur man kan få tid till alla... Men de e inte svårt, visst hade man haft mer tid om man hade haft en men vi får det till att funka :)

Dom blir så glada när man kommer hem och verkligen njuter när man t.ex bara sitter med dom i soffan och tittar på tv.
Har man bara intresset så hinner man alltid med alla :)

Nu har jag ju redan hunnit in i v. 16, tänker jag efter så har det gått fort.
Kändes som jag fick reda på det förra veckan men det har gått 11 veckor sedan dess.
Men ändå vill jag att det ska gå fortare för just nu känns det som att allt står stilla :/

Jag vill ju ställa fram saker och börja förbereda en massa!
Men jag får se till att vänta några veckor till :)
Och idag är det bara 20 dagar kvar till ultraljudet! :D

Det var nog allt för idag, ska se till att blogga oftare, ska skärpa mig! :)

xoxo

S....

Kommentarer
Postat av: Nathali

Ja eller hur:) men du får komma hit och spona :)och kolla irl för de är massa nytt här hemma nu. Mest små saker men ändå:)

2010-02-04 @ 08:35:40
URL: http://nathalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0