Snörvel!

Usch, jag är så himla förkyld! Vaknar upp med huvudvärk varenda jäkla morgon och den vill inte ge sig!
Känns som hela jag är en grön slemmig klump!

Enough of complaining! Nu till det roliga för dagen!
Idag har mamma och jag vatt och rastat alla hundarna, jätteskönt! Men Baby ska käka upp all snö hela tiden, hon glufsar i sig precis som att det skulle ta slut haha!
Hon ser så galen ut när hon håller på!

Sen åkte vi till Jägersro Center, handlade alvedon och sen gick vi in på Lindex och där var det REA på barnkläder så jag/vi fick fyra stycken söta små bodies, en med mumintrollet hihi :D

Nu när vi kom hem så hittade vi en supersöt babyfilt ifrån Lundmyr som det var 60% rabatt på så den beställde hon till oss :D
Jag har världens finaste lilla mor! ♥

Nu ska jag fortsätta titta på "Big Bang Theory", jag älskar verkligen den serien. Hade velat ha Sheldon som granne haha :D


So long!

S....*

Kommentarer
Postat av: Lina

vad fina filtarna var :) Åhh!

2010-02-11 @ 22:51:13
URL: http://shesgotherownthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0