Hel dag av slapp!

Idag har jag faktiskt bara tatt det lugnt! Väldigt skönt faktiskt eftersom jag har haft så ont i ryggen och haft huvudvärk.

Nu har jag precis sett dom två sista avsnitten av Unga Mödrar Norge, lite ledsamt... Tyckte verkligen om den serien, fick en inblick hur min vardag kan komma till se ut. Förhoppningsvis gör dom en ny säsong snart.

Igår sprang jag verkligen och kissade HELA tiden! H*n måste ha legat och tryckt på blåsan hela dagen, det var verkligen sjukt många gånger! Jag har aldrig vatt den som måste gå och kissa ofta men det ser ju ut att bli förändring på det :P

Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi ska på ultraljud! :D Jag är så excited!!! Pontus också, såklart men jag spricker verkligen snart! Vi ska faktiskt kolla upp vad det blir för kön, så nu hoppas vi på att bebisen ligger rätt så vi kan få se det, annars blir jag knäpp! :)

Än så länge är det flest som tror att det blir en flicka men Pontus har hoppet uppe på en pojke :)
Alla frågar mig vad jag vill att det ska bli, men jag bryr mig faktiskt inte alls... Jag vill bara att det ska vara friskt :)

Imorgon kommer min älskade fis-Fia och myser med mig så jag ska se till att ha röjt upp lite här hemma så att här e hyfsat fint när hon kommer :)
På tal om min kära kusin så var hon och hennes mor i Ullared förra veckan och kom hem med en (tre) liten present till min bebbe. Jättesöta strumpor, en gudomlig body och en superfin kofta!
Jag blev så glad att jag nästan grät :P
Usch vad man kan bli fjantig ibland när man är gravid haha :)

Nä nu ska jag förbereda mig för sängläge :)
Godnatt everyone!


S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0