v. 24

Igår gick jag in i v. 24, bara 16 veckor kvar... Det kommer nog gå fort :)
Har haft enorma problem med sura uppstötningar och magsyran... Varje natt ligger jag vaken för att jag har så jäkla ont i magmunnen och över bröstet :( Vaknar kl. 4 varje natt... Jävla bajs är det!
Tabletterna som jag köpt funkar sisådär... Jag brukar inte ha ont under dagarna nu längre men på kvällen kommer allting.

Jag tar visserligen alvedon när smärtan är för stor men då får jag så dåligt samvete. Även om jag vet att alvedon inte påverkar bebisen.. men ändå.

Men just nu tycker jag inte det händer så himla mycket nytt under graviditeten förutom att jag känner mig lite tyngre bara men det är ju meningen förutom det så känns det som innan... Han sparkar och har sig där inne :)

Annars så har påsk o.s.v vatt skön, på påskafton var jag hemma hos mamma... Bara hon och jag, hon gjorde fläskpannkaka till mig :D Så var vi även på stranden med alla vovvarna, skönt väder men blåste lite kallt.

Sen på söndagen så hälsade jag på styvbror nr 2 och hans familj, där blev jag också bjuden på fläskpannkaka, vilken tur att jag inte kan få nog av det :)

Därefter på måndagen så käkade vi lite sen påskmiddag hos mamsen, lika gott som alltid! :)

Oooh! Jag ska kolla i kylen om vi har kvar rester av just fläskpannkaka, blev så sugen på det! :D
Så nu har jag inte tid med er längre, Ajöken Fröken!


S....*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0