Livet

Allt är på väg till en annan fas...
Stora förändringar står vid dörren.
Kanske inte stora i andras ögon, men för mig är det jättesteg.

Ser fram emot det... Riktigt mycket!
Hoppas bara att allt faller på plats...
Mindre än tre månader kvar till studenten, sen så jävklar!

Saknar min bebis, han är på jobb :(
Själv har man egentligen praktik, men är så fruktansvärt förkyld!
Ipren har hjälpt dom andra dagarna men idag kändes det som att någon hade slagit mig med en stekpanna och tryckt upp fog i näsan!
När älskling gick till jobb i morse så hade jag tydligen legat och frusit och skakat sen när han kände på mig så var jag jättevarm! Obehagligt!

Nu vill jag bara att han kommer hem och ger mig varm choklad och massvis med kärlek!

Usch! Nu blev jag jättekissig! Det är så jobbigt när man är sjuk för det är så hemskt att resa sig och allt bara snurrar!
BLÄ!

Nu när jag ändå ska upp och springa ska jag fjäska för lillebror och se om han vill ta hand om mig lite :)
FAN SKULLE EGENTLIGEN TRÄNAT IDAG OCKSÅ, SKIT!
Well well :/


Toodles everyone!

xoxo

S....*

Kommentarer
Postat av: Trogna läsaren

Hallå!? Är det blogg torka här eller?

2009-04-20 @ 19:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0