Superhuman

Allt är detsamma...
Samma sak varje gång
Svek, svek och svek
Falskheten blir bara värre för varje gång
Detta är ingenting man kan kalla vänner längre...
Jag avstår....
Jag lägger ner
Jag bryr mig inte längre
Hellre ensam än en massa falska vänner runt omkring en.
Japp, precis så känner jag!

---------------------------------------------------------------------------------
Känslan är en obeskrivlig sådan...
Jag har aldrig kännt så förut
Jag vet inte hur man hanterar den
Ibland förvirring
Ibland alldeles för många tankar som gör en snurrig och rädd
Denna känslan finns inom mig från det att jag vaknar till det att jag går och lägger mig
Jag älskar den fast jag blir förvirrad
Förvirringen och rädslan hälsar på för att detta är nått helt nytt
Det känns verkligen som på riktigt....
Jag har sagt många gånger innan att jag är kär
Men detta är inte alls samma sak.
JAG ÄR KÄR
Detta är på riktigt, detta är äkta.
Jag vill inte förlora detta, jag vill inte förlora dig...
Du är stjärnan som leder mig, värmer mig och får mig att känna mig hemma vart jag än är.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Catrine

Jag älskar dig till tusen! De är inte värda dig! <3<3

2009-01-27 @ 13:36:17
Postat av: Tilda

är det till mig eller?

2009-01-27 @ 15:04:28
URL: http://tildahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0