Damn...

Sitter och funderar på hur jag ska göra mitt hår...
Ska iaf bli brunett igen så mycket vet jag men funderar på att lägga i lite olika slingor.
Ska jag ha snelugg eller vanlig?
Tar gärna emot förslag :)

Vi ska egentligen jobba med vårt uppdrag nu men ingen i klassen kommer riktigt igång
Tidigare i morse blev det en stor diskusion om sveriges skatter, utrikespolitik, skola m.m
jag drog igång en hel del sen satt jag bara och lyssna på dom andra när dom diskuterade hejvilt, skitkul! :P

För dom få som inte vet så kommer jag och mamma hämta hem våra nya bebis om fyra veckor :)
En underbart söt liten tricolor tik som ska heta Bess, ni som vet min tokighet för hundar så vill jag bara påminna er om att det ska bli mammas hund denna gången inte min! :P

Gersimis Cherry Cobbler "Bess"

Gå gärna in och kika http://www.gersimis.se/


Oh I don't hold my breath
And I don't hold my tounge
And I know that you know that I don't back down
To no one
To no one

Oh you should've stayed home
You should've known better
Yet I melt in your mouth like liquid sugar.
You thought you were gonna throw it back in my face
But tell me how do my leftovers taste



S....*

Kommentarer
Postat av: Sebbe (Bebbe :P )

du ska ju ha rosa :P snelugg tycker jag iaf :)

2008-09-01 @ 20:04:48
URL: http://firefighterofficial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0