Möghög!

Sitter i skolan och har egentligen prov om näthandel, men fattar fan inte ett piss.
Vid sådana här tillfällen önskar man att man varit mer närvarande vid lektionerna.

Har inte bloggat på ett tag eftersom internet där hemma inte fungerat, har verkligen haft ångest av att inte kunna skriva av mig.
Har hänt en hel del sen sist, var på utställning i lördags och det gick faktiskt skitbra för alla :)
Speciellt för Tindra, Bellas mamma, hon fick sitt allra första cert! :D
Det hade dom väntat på i 8år, alla blev skitglada och alla grät haha
Grattis ännu en gång till er!

Min älskade Picce placerade sig fyra med mycket god kritik, gick verkligen skitbra!
Min första tanke när hon började placera var, "Vad i helv*te gör jag här?!" Bara skitsnygga cavalierhanar runt omkrig... Men domaren tyckte väll att min bebis var nästan lika snygg (fast han är egentligen snyggast i världen)

Lilla Baby gick det också bra för, hon gick vidare till konkurrenterna men placerade sig inte, men hon behöver mer tid att utvecklas vilket jag redan vet men hon skötte sig sååå bra. Var riktigt stolt över mina pärlor vid dagens slut.

Nästa utställning blir den 6 juni, då jag ska ställa Nathalis bebis :) första gången jag ställer Phaléne, ska bli kul! :)

Annars är det borås och stockholm som gäller i sommar.

Psst.... Nathali.... jag är din pelare vilket som :) <3

Usch, jag längtar efter min tattooo.... :(

Förresten alla trogna läsare så har jag blivit blond och klippt lugg :)
Riiiiktigt nöjd! :D

Well, well nu ska jag sluta pladdra, hoppas ni orkar läsa.

Puss & Kram


S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0