Sinnessjukt trött!

I fredags var jag och modellfotograferades skitkul! :D
Tog 61 bilder, skitsvårt att välja vilka foton jag ville ha men fick med mig tre stycken iaf :)

I lördags så blev det mysigt uppvaknande och sen fick det bli att hjälpa mamma i trädgården, riktigt drygt var det.
Senare på kvällen stack vi till Håkans kolonistuga och festade, det var kul även om vissa var nära på en nära-döden-upplevelse.
Jag, Kenny och Robban kom inte iväg förrän vid halv 4 på natten, sen hade jag ett jättelångt fyllesnack med Kenny innan alla tre somnade. Kommer inte riktigt ihåg vad vi snackade om men det blev säkert skitbra, haha

Mitt mobillarm ringer kl. 9 på morgonen så det är bara att pallra sig upp även om det bara blev 4½ timmes sömn.
Begav mig då hem och fortsatte i trädgården, jag kan ju säg att jag inte mått så dåligt på länge!

När det äntligen var klart blev det stranden och sedan hem till pappa för att bli bjuden på middag :)
På kvällen gick jag på rökrunda och stannade hos Tilda med henne och Daniel ett tag.
Gick ifrån Riseberga ända upp till Ellenborgsvägen, det var så himla skönt väder!

Innan jag kom hem blev det en liten körrunda med FLUFF :)


Så nu sitter jag här trött, seg och med småbrända axlar och längtar bara efter att få mysa ner mig i en säng och kolla på film... Men man sitter fast här, i skolan.... suck...




S....*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0