En snabb sväng hem.

Nu har man ju varit i borås hela helgen, ganska drygt... fast det hade ju sina goda stunder tillsammans med Made, Malin, Robin och Matilda :)

Lördagen gick väll helt okej för alla utom Pia's Nellie som fick sitt första CK (certifikat-kvalité), grattis till er!
Under kvällen fick Göteborgsbesök, jättetrevligt! Föll för deras black&tan hane, ska försöka få mer kontakt med dom och se om man kan vara till nån hjälp.
Alla "tanter" skulle äta pizza men det pallade inte jag och Made så vi begav oss in till staden och åt... Det blev Jensen's :)

Under söndagen gick det dock mycket bättre för min och Mades del, Oliver fick sitt första cert, två till och han är champion! :D
Baby fick även sitt första CK! :D
Jippi till oss!

Jag säger bara, borta bra men hemma är verkligen bäst... det var så skönt att få komma hem!
Slängde in alla mina saker i mitt rum, brydde inte mig om att packa upp eller någonting.
Bytte om, åkte iväg för att hjälpa Made med hästarna och sen hem till Marcus som jag saknat hela helgen!
Så jag sov där inatt sen upp tidigt denna morgonen också för att han skulle jobba :( men han e duktig :)

Nu är man iaf hemma idag, imorgon halv elva bär det av emot sthlm för ännu fler utställningar :P
Fyra tjejer på en roadtrip till sthlm haha
Vissa var inte så glada att man skulle åka precis när man kommit hem igen men men....
Så jag är alltså hemma i Malmö igen på söndag kväll.

Nu måste jag fortsätta packa, annars blir jag aldrig klar :P


Marcus <3

Stay with me
You're the one that I need
You make the hardest things
Seem easy
Keep my heart
Where the sunshine slows
Always keep me close



S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0