Dator, internet, ja!

Äntligen har vår lilla lap-top kommit hem, har inte kunnat sitta vid datorn på sjukt länge!
Det har varit riiiktigt jobbigt men nu är det över :D

Min mamma har hittat min blogg och fått reda på ett och annat...
Men vill hon utsätta sig för det jobbiga att veta precis allt + de saker som föräldrar inte mår bra utav att veta... så varsågod, läs på mamma lilla!!!

Min Madlen har kommit hem, gissa om jag blev glad förra veckan när jag fick träffa henne! :D
har saknat henne helt mkt... men nu åker vi till borås på fredag och sedan vidare till sthlm så vi är malmö-nåbara den
6-7 juli igen :)
Love you big siz! <3

Så den senaste veckan har jag spenderat med henne, joy och delar från det andra gänget men även spenderat tid med Marcus såklart :)

Nä nu ska jag göra mig iordning för att ta mig upp till stan med min älskade systerson och Madlen :) sen skulle vi nog även träffa corinne.
Liam ska vara med mig hela dagen idag och imorgon :) Då ska vi äta mysig frukost på Espresso House och sedan besöka Tekniska Muséet :) 

Så nu bär det av till garderoben och badrummet.

"You make the sun come up on a cloudy day"

S....*

Kommentarer
Postat av: Madi

Jag har oxå saknat dig så mycket! Men nu blir det mycket tid tillsammans :D And i love it!!

<3 Siz

2008-06-25 @ 21:40:01
URL: http://allthatglitters.blogg.se/
Postat av: Yaiza

Hahah du e sån liten datanörd sofie.. jag tror du skulle bryta ner om du inte hade haft tillgång till datorn:p... ahaha älskar dig gumms<3

2008-07-09 @ 17:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0