En helt ny nivå.

Igår fick min Baby komma hem igen, grät när jag hämtade henne. Det är så himla hemskt att behöva lämna ifrån sig dom... Det skär i hjärtat!

Samma dag som Baby åkte in så kom Made och Jojo och piggade upp mig, vi stack och åt mat, hyrde film, skrattade och hade trevligt som vanligt :) Dom två är helt underbara! :D <3

Igår så åkte jag till Marcus för vi skulle på födelsedagskalas till Linus :D Det var så trevligt som släktkalas kan bli om man säger så. Nä men vi skojade och hade trevligt vi med.

Sen gick vi hem och mös lite och kröp sedan till sängs, sov riktigt bra inatt!
Dom första nätterna med honom så hade jag lite problem med att sova, vet inte riktigt varför men nu är det som att sova på moln, jättemysigt!

Mina känslor har kommit till en helt annan nivå nu... en ny nivå... det är en väldigt underlig men helt underbar känsla.
Han ser på mig på ett sätt som jag aldrig varit med om innan... och jag ÄLSKAR DET! :D
Marcus, du är min underbaring! :) ♥


Nä nu ska jag få i mig lite mat och sedan så ska jag träffa min kusin i stan och därefter vänta på att Yaiza ska höra av sig :)

M&M <3


S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0