17 dagar kvar

Ja nu är det bara 17 dagar kvar till min lilla födelsedag, ska bli sååå skönt! :D
idag har det vatt en väldigt bra dag, hitills iaf :) Är fortfarande ganska trött efter stockholmsresan i helgen men ska försöka ta igen det imorgon när jag ändå är ledig fast har körlektion 9.15 men men :)

Efter skolan så följde jag med tilda ut i stallet för att hålla henne lite sällskap sen åkte vi till burlöv center för att få lite julklappsidéer men det gick väll sådär med det, vi tog även en liten fika. Supermysigt! Har inte umgåtts med henne på jättelänge men nu blev det pratstund för hela slanten :)

Sen träffade jag baby i stan så gick vi och handlade lite :) Så nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan skutta iväg hem till honom och mysa lite, måste ju få pussa på honom lite :)

Nä nu ska jag äta nått gott innan jag lämnar byggnaden.

xoxo everybody!

p.s längtar efter att nathalis bebis ska ploppa ut! d.s

S....*

Kommentarer
Postat av: NathaliM

Har man sett, har man sett!

Sofie har uppdaterat ;P mycket skojigt inlägg :)

plopp sa de, haha.

2008-12-11 @ 07:22:20
URL: http://nathalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0