Fredag!

Äntligen fredag!
Ska bli så jävla skönt att få sova ut och ta det lugnt, har jobbat tisdag, onsdag, torsdag och inte kommit i sängen förrän tidigast 12.
Ganska tufft men de e sånt man får ta ibland, går iallafall bra på jobb, trivs med arbetskamraterna och faktiskt ganska bra med jobbet. Försäljning har gått bra för mig alla dagar, kanske ren nybörjartur men hoppas att de e nått annat :)

Ikväll kommer min Made hem till mig efter hon har slutat på jobb :)
Vi ska mysa film, äta gott och dricka vin *mums* !
Igårkväll var vi ute och träna agility i duggregnet efter jag slutat jobba, faktiskt ganska mysigt :)
Fick även träffa lilla Louise, grymt gullig!
Har saknat Made jättemycket, vi kom fram till att vi inte umgåtts ordentligt senaste tiden men ikväll så jävlar är det qualitytime med henne! :D


Helt ärligt så är jag trött på alla jävla pikar jag får i klassen, om ni har något direkt och säga så gör det.
Ni är inte roliga, det är bara fruktansvärt irriterande.
Visst, "haha" retas hit och retas dit men någon gång räcker det faktiskt.
Ni menar alldeles säkerligen ingenting illa men jag vet hur mitt liv ser ut och ni behöver verkligen INTE pika mig.
Tack och hej!

S....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0