Sammanfattning.

I fredags tog jag det lugnt och hade mööös :) Upp tidigt på morgonen för att bege mig till stallet med Tilda... Vi körde lille ponny-Johnny, riktigt mysigt var det! :D
Därefter kom Sebbe och Danne ut och red på Sierra, haha gulligt!

Snabbt hem, äta, duscha och göra mig iordning för att sen förfesta hos Daniel, stack sedan ut med Tilda till Ice.
Vi sjöng karaoke, Carola - Främling ;D
Efter att hon stack hem träffade jag min 12 år äldre kusin som jag inte träffat på år, han tyckte inte om att jag satt själv med folk jag inte kände så han tvingade mig att sitta där med hans vänner. Har saknat honom jättemkt!
Vi satt och snackade om allt ifrån himmel till jord :)
Sen åkte man förbi Nydala och sedan hem igen.
Kvällen blev ändå lyckad, tack så mycket :)


Nu sitter jag i skolan och går igenom bokföring... *Zzzzzz* Dryyyygt.


Längtar till sommar med massor av utställningar och tävlingar! :D


Skumbanan!
Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0